جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شهداب و شهرداری ارومیه؛ جذاب‌ترین بازی هفته| کدام بازی‌های والیبال پخش تلویزیونی دارد؟

  • کد خبر: ۸۶۴۹۷
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
شهداب و شهرداری ارومیه؛ جذاب‌ترین بازی هفته| کدام بازی‌های والیبال پخش تلویزیونی دارد؟
لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه چهارم رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،  در میان ۷ بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال که هر کدامش به نوعی می‌تواند مهم و با اهمیت قلمداد شود؛ بی تردید جدال شهداب یزد و شهرداری ارومیه به لحاظ مدعی بودن دو تیم، از هر حیث جذاب‌تر می‌نماید. خصوصا اینکه شهدابی‌ها در هفته سوم در یک بازی دور از انتظار در آمل، مغلوب لبنیات هراز شدند. حالا محمد عمده غیاثی و شاگردانش برای ماندن در کورس بالانشینان جدول، تحمل باختی دیگر را ندارند. از سوی دیگر شهرداری ارومیه هم با وجود از دست دادن مجرد و با تندروان، سودای متفاوتی با همه دوره‌های قبلی دارد و تاکنون نیز لغزشی نداشته است. وجود بازیکنان باتجربه و ملی پوش حال و گذشته هم موجب می‌شود تا انتظارات از هر دو تیم بالا باشد و همین موضوع، کار سرمربیان جوان هر دو تیم را سنگین‌تر می‌کند. صد حیف و صد افسوس که این بازی هم همانند سایر بازی‌ها بی تماشاگر است و فقط باید به دیدن آن از مرکز استان یزد دلخوش بود!
لیگ در همین آغاز راه با فراز و فرود تیم‌ها مواجه است. پیکان با خیل مصدومان به راه پرسنگلاخ می‌رود. شهرداری گنبد دست به تعویض مربی زد و بار دیگر به عظیم جزیده روی آورد. این کشمکش و فراز و فرود‌ها سال هاست که در والیبال پرمایه ترکمن صحرا جریان دارد. تیم هورسان رامسر، شهرداری گنبد و پاس گرگان منتظر حریفان به نسبت هم سنگ هستند؛ هرچند که گرگانی‌ها قهرمان آسیا را در پیش روی دارند، اما فولاد مبارکه سپاهان در ورامین گام به میدان می‌گذارد که ۷۲ ساعت پیش برای ترمیم و استانداردسازی سالن شهید گل عباسی وقت گذاشتند.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه

ساعت ۱۶:۰۰
 شهداب یزد- شهرداری ارومیه
پخش استانی

ساعت ۱۸:۰۰
سایپا-لبنیات هراز آمل
پخش از شبکه ورزش تلویزیون

ساعت ۱۶:۰۰
 شهرداری ورامین-سپاهان


ساعت ۱۶:۰۰
 پاس گرگان - فولاد سیرجان ایرانیان
پخش استانی

ساعت ۱۵:۰۰
 پیکان تهران-مس رفسنجان

ساعت ۱۶:۰۰
 هورسان رامسر - راه یاب ملل مریوان

ساعت ۱۶:۰۰
 شهرداری گنبد - آذر باتری ارومیه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->